мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Tusen frågor!

Av Madeleine Revoledo - 11 december 2008 18:45

 

 
Vet just nu inte va ja ska skriva, ha bara tusen frågor som snurrar runt i mitt huvud o gör så ja mår dåligt... Asså vrf gör folk som dom gör? Vrf ljuger folk för andra? Vrf leker folk med andras känslor? Hur kan man säga till en person att man älskar den o vill dela sitt liv me den o sen sedan såra personen? Ja förstår verkligen inte de.. Fatta ni inte att ni sårar andra? Men tänk, hur jävla kul e de att ge hela erat hjärta till nån som ni verkligen älskar men sedan sårar er? De e verkligen inte kul.. Efter man ha blivit sårad så vill man bara ge upp allt.. Man se inte nåt ljus, man vill bara försvinna från allt, man se ingen anledning till att leva, att stanna kvar.. Man bara låser in sej o gråter sönder sej o förstör sej totalt..


Ja kmr aldrig förstå vrf du lekte me mej när ja älskade dej från djupet av mitt hjärta.. Du va den första som ja menade allvar me, du va den första o den enda för mej, o de kmr du förbli, de lova ja dej.. Ja kan inte glömma dej, ja kan inte komma över dej, ja kan inte gå vidare.. Du finns i mina tankar dag som natt, ja vill bra glömma dej men ja kan inte, ja hålls fast i mina egna tankar.. Du va inte ens äkta mot mej så vrf ska ja stanna kvar? Ja vill bara gå vidare o glömma dej men ja kan inte för ja älska dej för mkt.. Ja vill bara hata dej efter allt du ha gjort mot mej.. Efter alla dina lögner, va tjänade du på de? Mår du bättre på nåt sätt? Lr vrf? De enda ja fucking ville e att vara din föralltid o de vill ja fortfarande o ja kan inte fatta att ja vill de efter allt du ha gjort mot mej.. Du e fan störd i huvudet efter allt du ha gjort.. Ja fatta inte ens att ja ha dej fortfarande i mina tankar o i mitt hjärta efter allt du ha gjort.. Du svek mej, du sårade mej, du ljög för mej, du lekte me mej, så va finns de att stanna kvar för? De finns inget att stanna kvar för.. Du e bara ett ashål men endå så kan ja inte komma över dej.. De e fan sjuk.. Du e fan den största ashålet som finns fan.. Men när ja väl ha kommit över dej så ska ja spotta på dej efter allt du ha gjort mot mej.. Då e de ja som ska må bra o du ska tryckas ner efter allt detta.. Du e ingenting värt i mina ögon längre.. Ja hata dej.. De enda ja ska göra nu e att komma över dej, börja leva ett liv igen o sedan fucking trycka ner dej ditt svin... Du ska inte få mej att må dåligt en enda fucking gång till, du e död!
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Revoledo - 25 december 2012 10:21

... att börja blogga igen! Har faktiskt saknat det något enormt mycket men det har inte funnits någon tid men nu äntligen har man tid igen och det känns skönt. Mycket som har hänt sen sist och det är jag glad över. Jag är inte samma person längre och...

Av Madeleine Revoledo - 6 juli 2011 22:26


WOW jag e inne två ggr på en dag o skriver, häääääääftigt :D!!.. Nej, nu e det snart dax o sova.. Ha precis duschat o gjort mej ordning för sängen.. Upp 7:30, jippii asså.. Ska till läkaren o ta massa prover.. Dom ska ta massa blod ifrån mej :'(.. Fa...

Av Madeleine Revoledo - 6 juli 2011 14:50


Sorry för att jag inte har uppdaterat på sjukt länge, varit mycket.. Har ju slutat med wow och skaffat ett liv, äntligen! Jo, det känns faktiskt lite konstigt att inte spela wow längre men det är skönt men man saknar ju gänget man spelade med men som...

Av Madeleine Revoledo - 15 februari 2011 14:25

Vet inte ens vad jag ska skriva här längre efter att jag insåg vad jag gör med mitt liv men alla vill ju se mej skriva här o när jag inte skriver så få jag hotmejl o skit.. Seriöst, jag kan inte blogga 24/7 för att göra er nöjda.. Har inte ens tid fö...

Av Madeleine Revoledo - 10 februari 2011 04:58


              Kan tyvärr inte sova mer så jag tänke skriva här lite för mina tankar flög runt i mitt huvud för mkt nu när jag låg i sängen.. Det jag tänkte mest på allt som har hänt i mitt liv o kom fram till att jag har förstört mitt e...

Ovido - Quiz & Flashcards