мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg under januari 2011

Av Madeleine Revoledo - 27 januari 2011 01:56

1. Fullständigt namn: Madeleine Valentina Revoledo

2. Exakt ålder: 21

3. Var bor du: I egen lght i Göteborg

4. Du bor med: Min underbara Saphira

5. Husdjur: Katt

6. Färg på ditt hus: Rött

7. När är du född: 4 januari 1990

8. Klass: Nope

9. När tar du studenten: Aldrig xD

10. Något jobb: Nej

11. När gick du upp imorse: 09:00

12. När ska du sova inatt: När jag e trött kanske :P

13. Duschat idag: Ja

14. Kramat någon idag: Ja!!

15. Pussat någon idag: Ja!! xD

16. Vad ha du ätit idag: Tacos och godis >.<

17. Dagens klädsel: Jeans och munktröja :P

18. Dagens smink: Inget

19. Dagens sötnos: Hmm, det ni! xD

20. Dagens roligaste: Johan fifaaan! xD

21. Har du många vänner: Jadå :)

22. Vem kramade du senast: Hmm, Saphira :D

23. Hur många har du haft sex med: Ehum svarar inte på denna

24. Hur många har varit otrogna mot dej: Alla typ

25. Hur gånger har du varit otrogen: Några gånger tyvärr :/

26. Har du pojk/flickvän: Nope

27. Vem pratade du i telefon senast: Pappa

28. Film: A Nightmare On Elm Street

29: Låt: Hmm vet inte

30. Mat: Vet inte

31. Dryck: Vatten

32. Färg: Svart, Rosa och rött

33. Land: Sverige

34. Stad: Göteborg

35. Favorit ämne i skolan: Sovtiden? xD

36. Strul: Haha

37. Godis: Allt typ (A)

38. Personen du tänkte på sist: Anders :$

39. Personen du kysste sist: Hmm längesen nu så kmr inte ihåg xD

40. Gången du spydde: Förra veckan

41. Gången du grät: Eeh längesen jag grät så kmr inte ihåg :P

42. Pizzan du åt: Kmr inte ihåg va den hette :P

43. Gången du var i Stockholm: För 2 månader sen

44. Gången du var i Malmö: Ett halv år sen typ

45. Gången du var hög: Har aldrig varit det :P

46. Gången du var full: Lääääääängesen nu :)

47. Personen som såg dej gråta sist: Johan

48. Personen som du såg gråta: Hmm vet inte

 

Antingen eller:

49. Svart lr vitt: Svart

50. Hund lr katt: Både och

51. Ut o festa lr hemma o mysa: Hemma o mysa (A)

52. TV-spel lr dataspel: Dataspel

53. Singel lr upptagen: Singel

54. Hångla lr ha sex: Båda :P

55. Lunarstorm, helgon lr kamrat: Inget

56. Big Brother lr Paradise Hotel: Paradise Hotel lätt!

57. Ragga lr bli uppraggad: Uppraggad! :D

58. Svart hår lr blont: Blont!

59. Blåa ögon lr bruna: Blåa

60. Choklad lr lakrits: Choklad

61. Göteborg lr Stockholm: Göteborg såklart!

62. Högerhänt lr vänsterhänt: Vänster

63. Coca Cola lr Fanta: Fanta

64. Pizza lr Kebab: Pizza

65. Randigt lr prickigt: Inget av det

66. Älska lr älskas: Både och

67. Leva lr dö: Leva såklart!

68. Personer du älskar: Mamma, pappa, Amanda, Saphira o alla mina vänner

69. Personer du hatar: Många

70. Pojk/flickvänner du haft: Vet inte redigt

71. Personer du ha hånglat med under det 24-timmars-perioden: Haha ingen

72. Glassar du ha ätit på en dag: Hmm ingen

73. Festivaler du ha varit på/ska du på detta året: Ingen :P

74. Gånger du ha haft minnesluckor: För många gånger xD

75. Gånger du ha varit hög: Aldrig

76. Personer du saknar just nu: Många

77. Gånger ditt hjärta ha brustit: Många gånger

 

Vem:

78. Vem vill du kyssa just nu: Amanda

79. Ska du träffa imorn: Typ ingen

80. Sjöng du senast för: Min Saphira :P

81. Hade du senast en msn-konversation med: Robin

82. Spelade du TV-spel med senast: Hmm typ ingen

83. Vill du ta med på en ramantisk resa just nu: Anders :$

84. Vill du kasta en sten i huvudet på: LoL xD

85. Förtjänar att dö: Många

86. Är söt: Många! :)

87. Vill du sova med inatt: Ingen :P

 

Vad:

88. Gör dej glad: Många o musik

89. Gör dej lessen: Saker

90. Vill du helst göra nu: Sova xD

91. Önskar du att du slapp göra: Vet inte

92. Vill du ha just nu: Vet faktiskt inte, ha allt jag kan tänka mej redan

93. Önskar du dej i födelsedagspresent: Typ inget

94. Längtar du till: Sommaren!

95. Tyckte du om dina betyg: Nope

96. Ångrar du i ditt liv: Vissa killar

97. E det bästa som ha hänt dej: Mkt! :D

98. e klockan: 02:41

Av Madeleine Revoledo - 27 januari 2011 01:17

Jag var inget du behövde, jag va liksom din reserv innan du hittade en ny.. Jag va helt svag, jag orkade inget. Dagarna va svåra men jag kämpade, jag försökte iaf.. Alla fanns för mig o det e jag tacksam för men att det va ett rykte som spreds att du inte gillade mej, det va det som va värst.. Du sa att du inte ville säga det öga mot öga för att du inte ville såra mej, men du fatta inte att jag blev sårad via ett fucking sms o rykten o nu ha du ännu en ny som du försöker satsa på.. Bestäm dej för en som du älskar på riktigt!

 

Älskling, jag vill ha dej tillbaka...

 

Det skulle ju vara vi föralltid, lr?

 

Men jag måste försöka glömma dej.. Jag minns när vi va hemma hos dej.. Vi myste o kolla på film, sen när vi åkte o ni skjutsade hem mej tog du min hand i bilen.. Det kändes verkligen som att du älskade mej.. Men nej! Så va det inte.. Vet inte ens om vi e vänner längre.. Du o jag? Det betydde inget för dej.. Jag minns när vi bara va vänner, vi smsade typ 24/7.. Sen började vi gilla varandra, fatta hur glad jag blev? Jag trodde verkligen att det skulle vara vi, men du mår ju iaf bra o då e jag glad.. Men att du skulle lämna mej, det va det sista jag ville skulle hända.. Jag kmr ihåg när du sa att jag va det bästa du hade, var det på riktigt? O efter allt som hände känns det som att många e emot mej.. Ajja du mår bra o det e det som e det viktiga.. Jag älskar dej, du vet vem du e!

 

 // Kisses Madeleine

Ovido - Quiz & Flashcards