мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Kvälls uppdatering =)

Av Madeleine Revoledo - 6 juli 2011 22:26

WOW jag e inne två ggr på en dag o skriver, häääääääftigt :D!!.. Nej, nu e det snart dax o sova.. Ha precis duschat o gjort mej ordning för sängen.. Upp 7:30, jippii asså.. Ska till läkaren o ta massa prover.. Dom ska ta massa blod ifrån mej :'(.. Fan hata sånt, men det måste ju göras, även om man hata det :P..


Fan vet inte så mycket va jag ska skriva just nu, e rätt så trött :P..
Men fan va skönt väder det ha varit idag (hihi lite random men men :P)..


Nej nu bli det att bädda ner sej, mysa med katten o kolla på någon bra film :)

Vi höres imorgon!! <3


// Kisses Madeleine



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Revoledo - 25 december 2012 10:21

... att börja blogga igen! Har faktiskt saknat det något enormt mycket men det har inte funnits någon tid men nu äntligen har man tid igen och det känns skönt. Mycket som har hänt sen sist och det är jag glad över. Jag är inte samma person längre och...

Av Madeleine Revoledo - 6 juli 2011 14:50


Sorry för att jag inte har uppdaterat på sjukt länge, varit mycket.. Har ju slutat med wow och skaffat ett liv, äntligen! Jo, det känns faktiskt lite konstigt att inte spela wow längre men det är skönt men man saknar ju gänget man spelade med men som...

Av Madeleine Revoledo - 15 februari 2011 14:25

Vet inte ens vad jag ska skriva här längre efter att jag insåg vad jag gör med mitt liv men alla vill ju se mej skriva här o när jag inte skriver så få jag hotmejl o skit.. Seriöst, jag kan inte blogga 24/7 för att göra er nöjda.. Har inte ens tid fö...

Av Madeleine Revoledo - 10 februari 2011 04:58


              Kan tyvärr inte sova mer så jag tänke skriva här lite för mina tankar flög runt i mitt huvud för mkt nu när jag låg i sängen.. Det jag tänkte mest på allt som har hänt i mitt liv o kom fram till att jag har förstört mitt e...

Av Madeleine Revoledo - 27 januari 2011 01:56

1. Fullständigt namn: Madeleine Valentina Revoledo 2. Exakt ålder: 21 3. Var bor du: I egen lght i Göteborg 4. Du bor med: Min underbara Saphira 5. Husdjur: Katt 6. Färg på ditt hus: Rött 7. När är du född: 4 januari 1990 8. Klass: Nop...

Ovido - Quiz & Flashcards