мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Madeleine Revoledo - 4 december 2008 18:30

 

 

Enda sedan du kom in i mitt liv ha du gjort mej till världens lyckligaste tjej för varje gång ja prata me dej så få ja alltid ett leende på läpparna o bli sjukt glad o lycklig i hela min kropp.. Men inte för så längesen blev de du o ja, de bästa o lyckligaste händelsen i mitt liv o du gjorde mej till universums lyckligaste tjej.. De ska vara du o ja för all evighet, de lova ja dej min älskling.. Ja svär, du e de bästa som ha hänt mej.. Du gör mitt liv värt att leva, o ja tänker leva hela mitt liv me dej för du e den enda ja vill ha i mitt liv o vid min sida tills livet ta slut... Ja vet att du e rädd för att ja ska hitta nån som e finare o ha bättre personlighet än dej, men ja lova dej älskling, de finns ingen som e finare o underbarare o ha en bättre personligthet än va du ha, de lova ja dej verkligen baby... Älskling du e min soulmate, den enda för mej älskling o ja kmr aldrig lämna dej, för att lämna dej vore som att ta sitt egna liv.. Me dej i mitt liv gör mitt liv värt att leva, leva varje sekund, minut, timme, dag, vecka, månad o år me dej.. Me dej i mitt liv bli de hel jävla perfekt o underbart.. Ja kmr aldrig lämna dej, de lova ja dej.. Ja kmr vara din till livet tar slut.. Du o ja mot världen.. Utan dej, skulle inte ja finnas...





Ja älska dej Adam Evaldsson, du e mitt hjärta, mitt liv, min värld, min luft, min livsglädje, mitt allt

Ovido - Quiz & Flashcards