мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg under februari 2009

Av Madeleine Revoledo - 25 februari 2009 15:30



 

 

Ja föddes inte för din skull,
o tänker därefter inte leva efter dina regler.
Tkr du inte om mej,
så e de ditt problem, inte mitt.
Snacka du skit bakom min rygg,
så kan du inte förvänta dej att ja ska vara ärlig mot dej.
Ja bry mej inte om att du inte gilla mitt utseende,
ja gör mej inte fin för din skull.
Du kan kalla mej va du vill,
men tro mej, ja vet redan vem ja e.
Gå runt o skrik dina falska ord,
du bevisa bara hur låg o patetisk du e.
Gå runt o hitta på falska rykten,
men både du o ja vet vem de e som ljuger 
o en dag kmr alla att få veta sanningen.
Ja behöver inte 300 vänner för att kallas populär,
Bättre att ha några vänner man kan lita på upp till 110 %
än att ha 100 andra vänner som man inte kan lita på

Av Madeleine Revoledo - 8 februari 2009 21:30

 
 
Ja fatta inte nåt längre, va håller på att hända me dej?
Du e inte som du var innan.. Vrf håller du på me alla dom här lögnerna?
Vi va för fan bästisa innan men va håller på att hända?
Du bara springer runt o hitta på massa lögner om allt o alla, vrf?
Va tjäna du på de? Du förlorar bara massa vänner, även mej..
Ja orka inte mer, du e inte som du va innan...
Du va en äkta vän som man alltid kunde lita på men du e inte den samma längre..
Vrf? Vrf? Vrf?
Ja vill inte mer, ja vill ha ditt riktiga jag tbx!!
Ja förstå inte vrf du håller på som du gör, du bara förstör för dej sj..
Du va min bästa vän, men ja kan tyävrr inte vara de längre..
När man säger att man e vän me dej så skratta alla bara åt en..
Detta gå inte längre!
Va ha hänt me dej?
Du e inte den samma som ja en gång lärde känna..
Tack för dom här 10 åren me dej då du va min bästa vän..
Men nu vänder ja mej om o dra alla band ifrån dej..
Du e inte längre min vän..
Du e den mest falskaste människa som finns nu..
Fatta inte vrf du ha gjort så dom du ha gjort..
Men tyvärr min vänskap ha du tyvärr inte kvar..
De enda du ha kvar ifrån mej e mitt hat, mitt hat mot dej..
Bara stick, ge dej av, du e inte min vän längre..
Ja palla inte me dina jävla lögner mer..
Du e inte den äkta personen som ja blev vän me..
Ja knr att ja måste göra såhär innan ja sj bli exakt som dej..
Ja vill inte vara lika falsk människa som du..
ALDRIG!
Du kan aldrig få mej att bli lika falsk som dej..
Ja e inte som du..
Bara stick, ge dej av, du e inte min vän längre..
Nu vänder ja mej om för ja palla inte höra dina lögner längre..
Du få stå där ensam kvar me allt hat som alla ha mot dej efter allt du ha ljugit om o gjort..
De e ditt egna fel..
Ja bryr mej inte längre om dej..
Du gör som du vill..
Ja bryr mej inte!
Kom inte till mej sen o säg att du vill ha tbx min vänskap o be om ursäkt..
De kmr inte gå, ja kmr aldrig förlåta dej då..
DU E FALSK SÅ JA VILL INTE HA ME DEJ ATT GÖRA!


Farväl, du som va min bästa vän i hela 10 år..

Ovido - Quiz & Flashcards