мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg under april 2009

Av Madeleine Revoledo - 28 april 2009 18:15









Sry att jag inte ha skrivit på länge ha fan inte pallat med att blogga på ett tag
Ha funderat på om jag ska börja videoblogga ist för att skriva sån här skit hahaha xD


Ha faktiskt funderat på många saker men jag ha ju beslutångest xD hahaha HJÄÄÄLP MEJ!!


Ska jag färga mitt hår brunt lr ska jag behålla det så som jag har det nu?


Ska jag sluta spela WoW o börja med CS lr fortsätta med WoW?


Ska jag fortsätta att blogga lr börja att videoblogga?


Snälla säg va ni tkr, behöver er hjälp!!!






Hahaha ha tänkt att släppa bomben nu som Johanna ville o ha tjatat som fan över o
nu gumman äntligen få du som du vill hahaha xD

Det e såhär att jag e singel nu så passa på guys ;)



Nu ska jag spela WoW xD
Vi hörs mitt folk!!

Herrå!!



  



Som ni alla vet så gå det rätt så mkt rykte om mej just nu o jag tänker ställa allting till rätta nu


Flytta ifrån Sthlm till Malmö?
Hmmmm, jag ska flytta ihop med min Sandriiss o Andreas till Nacka.
Så, det stämmer verkligen inte...


Att jag o Jesper e ett par?
HAHAHAHAHAHA vafan e det för jävla skit snack!?!? Det svarar jag inte ens på xD haha så jävla patetiska ni e o hitta på en sån sak hahaha...
Så, det stämmer verkligen inte detta heller...



Om ni ha hört fler rykten som ni vill veta om det e sant lr inte lr ha nårra frågor så fråga bara, jag svarar på allt! :P




Ovido - Quiz & Flashcards