мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg under november 2009

Av Madeleine Revoledo - 18 november 2009 03:30

Hoppas du någonsin kan förlåta mej Martin :(



Finns inte så mkt att säga längre.. Ha heller ingen ork till det heller.. Allt e över nu.. Kmr sakna dej, kmr sakna dej tills mina sista andertag.. Älskar dej så fruktansvärt mkt.. JAG ÄLSKAR BARA DEJ O KMR ALLTID GÖRA DET! :'(




Ha äntligen fått tbx min kamera så nu bli det bilder igen, ska bli skönt som fan ^^ :P

 



 
Nu ska man krypa till säng så natti natti allihopa..


Kisses // Madd!ss

Av Madeleine Revoledo - 16 november 2009 09:30

Förlåt Martin, det va inte meningen att säga så.. Du vet att du e den enda för mej.. Du vet att du e den enda jag vill dela mitt liv med.. Du vet att jag älskar dej från djupet av mitt hjärta vad jag än säger just nu.. Martin förlåt mej jag ångra mej det va inte meningen.. Kmr du någonsin prata med mej igen? Tro inte att du kmr det för att jag va helt fucked up.. Jag vill aldrig såra dej med mening.. Snälla kom tbx.. Ingen mening va jag än säger nu du vill ju tydligen inte veta av mej längre.. Jag ha ingen ork.. Jag bara faller ner på knä o tårarna bara faller.. Jag sakna dej.. Utan dej gå jag sönder, säg va jag ska göra för nåt så att du ge mej en chans att förklara.. Du vet att jag inte klara mej utan dej.. Jag kan inte leva utan dej.. Mitt hjärta, min själ o min kropp skriker efter dej.. UTAN DEJ E JAG INGENTING!! Låt det inte få ta slut såhär, jag kan inte låta det få ta slut på detta sättet.. Jag behöver ju dej mer o mer för varje dag som går.. Jag klara inte mer.. Jag gå sönder.. Jag älskar ju dej så innerligt mkt.. Tänk på alla våra stunder o minnen o alla ord vi ha sagt till varandra, tänker du låta allt ta slut för att jag råkade säga nåt som inte e sant ett dugg.. Du kan inte, du får inte.. Jag e helt ensam utan dej.. Du kan inte lämna mej för en sån sak.. Snälla Martin, jag saknar dej..

 

 

 

Martin snälla, kom tbx jag älskar ju dej!! :'(

Ovido - Quiz & Flashcards