мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg under januari 2010

Av Madeleine Revoledo - 20 januari 2010 12:30

  

 

Martin, du ge mej en anledning att både andas o leva även att jag varken visa lr säga det. Kmr aldrig släppa lr vill aldrig släppa taget om dej. Som jag sa: "Du e min prins.", du e min drömprins som ha blivit sann. Och som du sa att din kärlek inte ha något utgångsdatum, så e min kärlek för dej. Min kärlek till dej finns inte nåt slut på o kmr aldrig ha, den kmr bara blomma mer o mer för varje stund som jag e din. Du e verkligen mitt allt Martin. Älskar dej nu o föralltid min finaste o underbaraste ängel

 

 

Vi förlovade oss igen den 16/1-2010  

Av Madeleine Revoledo - 14 januari 2010 20:19

Du e allt jag behöver, jag hoppas du vet hur mkt du betyder för mej o hur otroligt lycklig o stolt jag e över att vara din. Jag kan inte se mitt liv framför mej utan dej vid min sida o jag hoppas aldrig jag behöver uppleva det heller, vill dela allt med dej! Älskar att bara ligga på ditt bröst o höra din puls när du sover, det känns så tryggt, som om ingenting kan hända.

Du e värlens bästa pojkvän :)


Av Madeleine Revoledo - 4 januari 2010 20:33

Utan det e Madeleines 20 års dag!! Asså shit kan ni fatta det, jag e 20!! Trodde fan inte att jag skulle leva såhär länge!! Helt sjukt.... underbart!! hehe :P.. Känns jätte konstigt, men endå så helt underbart! :P

 

Ja, som sagt.. Idag blev jag 20 o dan började med att Martin ringde o väckte mej o sa grattis o det där.. När jag kom till jobbet va det typ väldigt hög stämning där o jag fick en present o en blomma..  Sen lite senare så kom mamma, pappa o Manda med tårta o paketer, o vi fikade o hade det mysigt :P.. O under dagen hörde även sej mina kompisar av sej o kom även hit nu under kvällen, vi hade även jätte mysigt vi med ^^...

 

 Nepp nu hinner jag inte skriva mer, ska duscha o sen spela..

 

Vi höres mitt kära folk, love yaa

 

 

Kisses Madeleine

 


Ovido - Quiz & Flashcards