мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Madeleine Revoledo - 16 december 2008 20:15

 
 
En saknad finns kvar o den kmr alltid finnas o hur lycklig ja va tsm me dej kmr ja alltid minnas.
Tårar ha runnit oavbrutet sen du lämnade mej.
En sak e säker, du va något speciellt för mej.
Våra hjärtan blev till ett o slog för oss två, men du tog mitt hjärta me dej då du valde att gå.
Den dagen de blev vi e något ja sakna, vill känna den känslan att ha dej bredvid när man vakna.
Minnen av oss kmr alltid få mej att le, men att de inte e vi längre vägra ja att se.
Ha försökt att glömma, ha försökt att förstå, men ha insett att ja älska dej, de kmr alltid vara så.
Vi ha ett vi som ja vill tbx till, för utan dej kan ja inte leva, mitt liv stå still.
Allt ja gjorde, gjorde ja för dej.
Men ändå dög ja inte till o du lämna mej.


Ja ville ge dej allt men nådde aldrig fram.
En saknad kom så fort du släppte min hand.
Ja se livet från ett annat håll idag.
Ja lever för dej men du finns inte kvar.



Tänker på minnen o se oss två på en bild.
Ja gråter, du va ju min framtid.
Så söt när ja såg dej, trodde att du va en dröm.
Men vakna upp i min verklighet där ja redan e glömd.
Våran tid va underbar, vill ha dej som min.
Sakna dej som mest när du kalla mej din.
Dagar me dej va som i himmelen.
Snälla låt mej leva de livet igen.
Från sättet du såg på mej till de blev vi.
Älska ja dej dag o natt o så kmr de förbi.
Allt ja önska gjorde du till verklighet.
Men ja kan aldrig glömma alla din svek.
Allt ja gjorde som inte va värt nåt.
Ja undra va som hade hänt om du aldrig hade gått.
Hade vi levt lyckliga, kanske väntat barn.
De e såna frågor som aldrig få ett svar.



Ja ville ge dej allt men nådde aldrig fram.
En saknad kom så fort du släppte min hand.
Ja se livet från ett annat håll idag.
Ja lever för dej men du finns inte kvar.

Ovido - Quiz & Flashcards