мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Madeleine Revoledo - 9 december 2008 11:00

 
 
Ja vet att du sover, knr värmen från din hud
 Bara lukten gör mej svag, men ja våga inte väcka dej nu
 Ja skulle ge dej allting du peka på
Men bara när du inte hör våga ja säga så


Ja kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
Ja kan inte ens stå när du inte se på
O genomskinligt grå bli ja utan dina andetag



Min klocka ha stannat
Under dina ögonlock fladdra drömmarna förbi
Inuti e du fjäderlätt o vit
O utan ett ljud, mitt hjärta i din hand
Ha ja tappat bort mitt språk lr fastnat i ett hål?



Ja kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
Ja kan inte ens stå när du inte se på
O färglös som en tår bli ja utan dina andetag



Ja kan inte ens stå utan din luft i mina lungor
Ja kan inte ens stå om du inte ser på
O genomskinligt grå, va vore ja utan dina andetag?
Ja, va vore ja utan dina andetag?

Ovido - Quiz & Flashcards