мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg under juni 2009

Av Madeleine Revoledo - 20 juni 2009 18:45

 
 
Många säger att jag e extremt bortskämd men jag kan tyvärr inte hålla med dom.. Bara det att jag ha mer pengar än er andra så jag kan köpa exakt vad jag vill o göra exakt vad jag vill o inte behöver tänka på pengar :)


 
[x] Du bor i Hus

[x] Du har eget rum


[x] Du har eget badrum


[x] Du får ofta pengar av din mamma


[x] Du får ofta pengar av din pappa  


[x] Ditt rum är stort


[x] Du har egen tv 


[x] Du har egen dator (bärbar)


[x] Din mamma och pappa bor ihop


[x] Du får ditt barnbidrag/studiebidrag


[x] Du har bubbelbad


[x] Du har pool  


[x] Du har studsmatta 


[x] Du har mycket smink 


[x] Du har en parfym som kostar mer är 300 kr


[x] Du brukar få mycket julklappar&presenter


[x] Du får paket på din namnsdag&alla hjärtans dag


[x] Du har nån gång fått en femhundring utan andledning


[x] Du har x-box 360, playstation 3 eller nintendo Wii 


[x] Din mamma/pappa har motorcykel


[x] Din familj har mer än 2 bilar, elr bara 2


[x] Du äger något från gucci


[x] Du äger något från dior


[x] Du äger något från lacoste


[x] Du äger nått från converse


[x] Du äger märkeskläder


[x] Du har ett klädesplagg som någon kändis har designat




Totalt: 27


0-7 Du är absolut inte bortskämd
8-13 lite bortskämd
14-19 Du är ganska bortskämd
20-27 Du är SJUKT bortskämd




Ops hahaha xD

Av Madeleine Revoledo - 6 juni 2009 20:00

 

 

Förlåt att jag inte ha skrivit på länge, mkt att göra men nu e allt lugnt igen o jag e tbx här igen..



Ha en ny favoritlåt o även utav mina favorit idol, nämligen Eminem o hans nya låt Beautiful.. Älskar den verkligen skit mkt xD :P...





  

 

 

 

Ha färgat mitt hår brunt med.. Tkr det blev skit snyggt men det e rätt så många killar som inte håller med mej om det men fuck dom jag ha inte bett er om eran årsikt så va bara tysta snälla! :)



Visst e det snygg!? :P





Nu ska man lira WoW så mer bli det inte denna gången :P..
Vi hörs mina kära läsare! :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards