мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg under oktober 2010

Av Madeleine Revoledo - 24 oktober 2010 17:45

Ja, jag e dålig på att skriva här... Fu skämms på dej Madeleine! Men tvärr hinner jag inte med något annat än WoW längre.. Mkt som ha hänt där i den fronten.. Jag e Guild Leader o hinner inte med så mkt i mitt liv längre... Så fort man sticker ifrån datorn lr man ska logga ut så bli det alltid ett liv om att man inte få sticka.. O det där med att alla tjatade att jag skulle göra en blogg om WoW o min char, bloggen ligger uppe men ha inte hunnit skriva något i den än.. Mkt jobb på WoW, guilden o hemsidan som vi ha.. Men nu tkr jag att vi lämna WoW-delen för ett tag :)..

 

 

 

Jag nämnde ju i förra inlägg att jag hade skaffat lägenhet.. Den håller på att renoveras o snart e det dax för mej att lämna huset o flytta dit o börja fixa o dona för att få det myspysigt ^^.. Många fråga mej vrf jag ha en lägenhet när jag redan ha att hus.. Svaret på den frågan e såhär: Efter att jag hade varit nere i Malmö för att träffa Patrik Takacs, vilket tyvärr inte blev av för att han visade sej vara en fitta o strulade till allt.. Jag blev som sagt väldigt knäckt o chockad efter det så jag försvann som vanligt.. Under tiden jag låg inlagd så min bästa vän Manta lyckades få tag på Martin (mitt ex).. Manta kom in på sjukhuset efter nårra dagar jag hade legat där o frågade lite hur jag mådde o sedan pratade vi lite allmänt om allt.. Sen fråga hon mej hur jag skulle reagera om jag fick träffa en person som jag inte varken ha hört om lr pratat på flera månader.. Jag blev så klart fundersam o lite rädd samtidigt.. Sen bara gå hon o öppna dörren o säger till personen där ute att han kan komma in nu.. När jag såg honom så stannade jag upp med att andas o sedan mina tårar strömmade ner för mina kinde.. Aldrig i hela mitt liv ha jag känt mej så glad över att se en person.. Martin klev in genom dörren o jag bara kände hur hela min kropp fylldes med lycka igen o alla färger i mitt liv kom tbx igen.. Manta jag vet aldrig någonsin hur jag ska kunna tacka dej gumma.. Jag kan inte ens fatta att du e min vän ibland för du gör såna underbara saker för mej som jag sedan inte vet hur jag ska kunna tacka dej för.. Men tack gumman, vet aldrig va jag skulle göra utan dej..

 

Men nu tbx med lägenheten o huset.. Det e såhär att Martin kmr flytta upp hit igen efter att han ha gått färdigt sin utbildning.. Vi ha pratat om allt o utret allt o det se positivt för oss.. Så drf ska jag flytta till en lägenhet för Martin ska ha huset.. Sen få man se va som händer efter det :P...

 

 

- Hmm, va finns det mer i mitt huvud?

- Haha, där finns för mkt som rör sig där just nu så jag få sortera upp det lite så att jag vet va jag ska skriva..

 

Jo, min design som jag sa att jag skulle fixa vilket som inte blev av haha xD.. Ha faktiskt börjat jobba på den lite smått så den e påväg ^^

 

Men nej, nu orka jag inte skriva mer för nu ska jag o Martin spela lite skit WoW ^^

Ska se till att komma in o skriva lite senare idag :)

 

 

Puss älskar er alla!



// Kisses Madeleine

Ovido - Quiz & Flashcards