мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Madeleine Revoledo - 25 december 2012 10:21

... att börja blogga igen! Har faktiskt saknat det något enormt mycket men det har inte funnits någon tid men nu äntligen har man tid igen och det känns skönt. Mycket som har hänt sen sist och det är jag glad över. Jag är inte samma person längre och nu kommer ni får läsa om mitt nya jag. Varför jag fortsätter på min gamla blogg är bara för att jag vill kunna gå tillbaka i tiden och läsa om mitt tidigare liv och vem jag var förut och vill också att andra ska kunna ha den möjligheten. Jag hoppas att många som möjligt kommer följa min nya resa igenom mitt nya liv och mitt nya jag. Glöm aldrig att du är fin på ditt egna sätt!

 

Love Madeleine

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards