мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Madeleine Revoledo - 10 februari 2011 04:58








Kan tyvärr inte sova mer så jag tänke skriva här lite för mina tankar flög runt i mitt
huvud för mkt nu när jag låg i sängen.. Det jag tänkte mest på allt som har hänt i mitt liv
o kom fram till att jag har förstört mitt egna liv typ.. Låg o läste lite i min blogg innan jag
skriver detta nu, jag bara: "Wtf håller jag på med?"..


WOW Madeleine har vaknat upp o öppnat ögonen, shit asså! E helt tom nu när jag
tänker på det o att jag ens ha låtit det hålla på sähär länge..


Vi kan ju t.ex börja med alla killar.. Jisses asså, att jag ens ha låtit det hända.. Sen e det WoW.. Insåg att jag verkligen ha lagt ner min själ på det även att jag inte fick  nåt för det..


Vet inte vad jag ska säga, e helt mållös..



 

 // Kisses Madeleine

Ovido - Quiz & Flashcards