мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Madeleine Revoledo - 18 juni 2010 05:37

Ja nu ha jag börjat bli osäker med tanke på att köpa hund.. Inte över att köpa en, det e redan bestämt, men vilken nu stå det mellan 3 hundar ist för en.. GAAAH börja bli galen vet inte vad jag ska göra!

 

 

Står mellan dessa tikar:

 

1. En blandras mellan Rottweiler, Schäfer och Doberman.. Hunden e då en familjehund, van vid små barn o umgås lätt med andra hundar, vilket jag vill ha..

 

2. En Amerikansk bulldog, inte renrasig.. (Står såhär i annonsen: Mamman nästan renrasig ambulldog och pappan renrasig ambulldog..) Så det framkmr inte va det e mer i den, bli lite rädd för det men jag ha pratat med ägaren o ska åka o kolla på den lite senare idag.. Ha även precis skickat ett mejl igen till ägaren ang rasen, va det e mer i den än bara Amerikansk bulldog, nu få jag bara vänta på svaret..

 

3. En blandras mellan Labrador o Rottweiler.. Framkmr inte när dom e födda så vet ej hur gammla dom e... Stå bara att dom e 8 veckor gammal o annonsen e inte så ny så jag ha mejlat ägaren ang om det med så jag få se va jag få för svar..

 

 

Asså visste inte att det kunde bli ett sånt svårt val.. Jag vet inte va jag vill ha för hund längre.. Hatar när jag bli osäker över denna sak för hunda e min enda passion o livet så fatta inte vrf jag bli osäker helt plötsligt.. Jätte konstigt iaf o mår verkligen inte bra av detta.. O det jobbigaste e att jag måste bestämma mej redan idag när det gäller den första hunden o det gör det bra ännu svårare o jobbigare för mej.. Vet varken in lr ut just nu o e bara helt förvirrad o e helt nere o lessen.. Va ska jag göra, va vill jag egentligen, Jag behöver verkligen hjälp denna gången.. Håller jag på att förlora min störa passion här i livet.. Det hoppas jag verkligen inte för då vore mitt liv.... över!!! OMG!! ÖVER!! FINITO!!! OMG nu bli jag bara ännu mer nervösare o oroligare.. Detta e inte sant, va håller på att hända med mej!?!? Jag knr inte ens samma glädje o lycka över WoW längre, inte heller av killar. kläder o fest.. Omg va e det som håller på att hända med mej!?!?! NEJ MADELEINE, HÅLL DEJ SAMMAN NU!!! Jag ha ett val att göra ang med hunden, kan inte tänka på något annat då, nej verkligen inte.. Måste bara tänka på hunden o mitt val.. Få väl se hur det går.. Ni få iaf en rapport efter att jag ha varit o kollat på hunden senare ikväll.. Vi höres..

 // Kisses Madeleine

Ovido - Quiz & Flashcards