мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Madeleine Revoledo - 24 maj 2010 16:09

Så nu ligger man i sängen o lyssna på lite skön musik efter att ha precis kommit hem o duschat.. Polisen gick det bra hos o turväl e allt fixat nu.. Stack sedan hem till Jens o hade det lite mysigt o pratade lite ;).. Imorgon åker jag tbx till sthlm o då ska jag träffa min fru Yasmine

 

Jag o Micke pratade innan om att vi ska leka lite med min shaman o göra en liten kul sak med den o ni få inte veta va det e just nu för det e *hemligt*, ni få inte veta det förrän vi e klara *fniss* xD..

 

 

Hmm va finns det att skriva mer? Jooo visst, jag ha ju glömt!!

 

WoW-bloggen som alla tjatade om att jag skulle fixa, det e på g så att ni vet så snart kmr smaskiga saker ang. min paladin, tacts o allt annat kul så håll ut!

 

 

Nu ha jag inget mer att skriva för tillfället, återkmr nu lite senare ikväll för nu ska jag ligga o vila lite o lyssna på lite skön musik.. //Kisses Madeleine

Ovido - Quiz & Flashcards