мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Madeleine Revoledo - 10 november 2010 16:46

Yes, lägenheten e äntligen klar så nu e det dax att börja flytta in..Börjar antagligen nästa vecka o flytta.. Ska bli så skönt att få en liten lägenhet nu o slippa Martin :D..

 

Just nu sitter jag o spela WoW som vanligt.. Just nu e det bråk i guilden som vanligt, orka inte ens lägga mej i längre även att det e mitt jobb men folk vet inte va en guild e till längre så orka inte ens läsa det ist skriver jag här o låtsas att dom f*ttorna inte existerar, faktiskt skönt ibland ^^... Snart flytta man från Ragnaros då, känns faktiskt konstigt att efter två år spelande så ska man lämna Ragnaros.. Samtidigt gör det ont i mej o bli lite tårögd.. Allt jag ha gjort.. Alla som jag ha stött på o haft så jävla kul med.. Vill speciellt tacka guilden RoS, som tyvärr inte finns kvar längre.. Men ni gjorde det bästa i mitt liv.. Ni hjälpte mej att bli en av serverns bästa tank o spelare, tack för all hjälp o tid mer er, ni betyder mest för mej o kmr alltid ha en plats i mitt hjärta! Vill även tacka Marcus, Joakim, Fabian o Tobbe, ni ha en otroligt stor plats i mitt hjärta efter alla dessa åren.. O Marcus, det va en sak jag aldrig hann säga till dej efter att våra vägar gick åt varsit håll o drf vill jag ta det nu.. Jag vet att du läste min blogg innan men vet inte om du gör längre, men jag hoppas du gör det.. Marcus jag sakna dej, jag sakna alla tider, jag saknar din röst.. Jag va faktiskt kär i dej, men förlåt för att jag förnekade det.. Förlåt för att jag sårade dej men mitt ignorerande om dina känslor.. Va verkligen inte meningen.. Jag vågade liksom inte ta något steg med dej än bara spela o prata som en kompis med dej.. Folk i guilden hade bara sagt att jag uttnyttjade dej o allt för att ligga bra i din pappas guild.. Men hur hade det låtit, jag dejtar/e tsm med gm´s son?, det hade inte låtit bra.. Förlåt Marcus, du kmr föralltid ha en plats i mitt hjärta.. Hoppas du dyker upp på WoW innan jag lämnar servern :(..

 

 Ja, nu behöver jag inte skriva mer.. Folket i guilden har blivit tysta xD så vi höres..

Love Yaa

 

// Kisses Madeleine

Ovido - Quiz & Flashcards