мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Madeleine Revoledo - 26 september 2009 00:00

 

 

Cha cha! Hoppas allt e bra med er.. Med mej e det skit bra med :P.. Idag va jag o min älskade sambo Martin o åt på Kina, rätt så mysigt ^^, sen när vi kom hem kollade vi på film o myste som fan.. Efter det blev de datorn o WoW för mej, ha precis slutat spelat.. Idag blev det många HC's med min guild, rätt så mkt fail o Maddiis satt bara o garva på skype till slut.. Asså Jocke äger på att låtsas vara tank när han e dps.. Han gjorde så vi wipa typ 100000 ggr o ingen e så dum o ge upp xD.. Men vi hade fett kul, bli det samma imorn med ^^..



Nu ska jag o min älskling gotta ner oss i sängen o mysa o kolla på nån film igen o sen sova ^^



Ha det bra mina kära läsare, lova yaa


Cha cha!

Ovido - Quiz & Flashcards