мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Madeleine Revoledo - 19 mars 2009 18:45

 

 

Haha jag vill inte göra detta, det blir bara endå så skit i min lilla blogg...
Men oki, ska göra ett sista försök sen om de inte bra bli så radera ja min blogg xD 
LoooooooL ^^




Det känns så jävla skönt att vara hemma igen.. Det sög verkligen att ligga inne så länge o inte kunna gå lr göra nånting men nu e ja på ben igen o det e så jävla skönt... Jag tkr verkligen synd om er jävla smuts när ja få tag på er.. Ni gick på fel person säger jag bara, ni kmr få igen det e mitt sista ord till er!!



igår hörde sej alla min ex av sej o ville ha mej tbx :S hatar såna dagar ärligt talat men det e fett kul att efter allt jag ha gjort mot vissa av dom sedan kmr dom tbx o vill ha mej tbx o att dom inte kan komma över mej o att dom älskar mej.. Haha det e så jävla kul o dom e verkligen så dumma i huvudet hahahahahaha xD.. Pinsamt!!




Nu e jag med en kompisar, ha vart det sen i morse xD han ha spelat lite WoW medans jag låg o sov.. Haha sånt dumhuvud han e, han pratar med mej om WoW men förvänta sej inte nåt svar utav mej haha så han hade suttit i säkert 2 timmar o pratat på innan han fattade att ja låg o sov hahahaha xD Fan va ja garva åt han nu, tkr synd om honom.. Sedan ha ja hållt på lite o leka i Photoshop xD



En av bilderna ja ha gjort idag xD



  




Ikväll ska jag kolla på movie med min kusin Annebell o hennes kille Armin.. Ska bli kul o reta han igen xD mohahaha.. Det blir säkert nån skräckfilm som vanligt för det e var familjen Revoledo älskar hahaha xD.. Tkr fan synd om Armin men nu e det vi tjejer som bestämmer xD haha..




Vi hörs mitt folk ^^


Puss på er, love yaa <3


Ovido - Quiz & Flashcards