мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Madeleine Revoledo - 20 december 2009 22:13

Så nu ha man vart hemma i 3 timmar.. Blev duschen direkt när jag kom hem o sen käkade lite sen blev det ju sjklart wow xD.. Ha vart med Sandra heeeeela helgen o kollat på film o haft lite tjejsnack o sånt där :P.. Va fett skönt att få träffa henne igen, va ju 2 år sen nu jag träffade henne.. Hon o jag lovade att vi skulle försöka träffas mer nu när hon e tbx från england :P.. Ska bli så skönt att få träffa o umgås med henne igen.. Vi ha ju alltid så kul tsm :)..

 

 

 

Va hemma lite hos mamma o pappa innan lite ikväll o gosade lite med min underbara Manda :D.. Fan åren gå så snabbt du e ju snart 5 år :O.. Va händer med tiden egentligen? Älskar dej sjukt mkt min lilla Manda

 




O så bli det jobbet imorgon, Wiiie asså :D.. Längtar redan.. Sen bli det säkert att Sandra kmr hit lr jag drar till Vbg :P, få se imorn ^^

 

 

 

Men nu ska lilla Mandiiss sova så hon orka med morgondagen :P




Gonatt alla mina vänner o mina kära läsare




Kisses Madeleine

Ovido - Quiz & Flashcards