мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Madeleine Revoledo - 4 september 2008 15:15

Hos dej e jag stark
Hos dej e jag underbar
Hos dej ha jag allt
Där våga jag stanna kvar
Men när du inte ser
När du inte rör mej
Kan du ha hittat nån annan
Säg nu hur du ser mej

Jag undrar om du
Hade kraft o ge dej av
Eller mod o stanna kvar
Vågat bygga på nåt nytt
Jag undrar om du
Har kunnat ge och kunnat ta
Kunnat öppna dej som jag
Vågat vara här o nu
För allt jag kräver e ett svar


När jag tagit slut
När jag inte orkar mer
När rädslan tar vid
Rädslan förstår mej mer
Då kan jag inte se
Kan jag inte röra dej
Har jag då hittat nån annan
Säg nu hur du ser mej


Jag undrar om du
Hade du kraft o ge dej av
Eller mod o stanna kvar
Vågat bygga på nåt nytt
Jag undrar om du
Har kunnat ge och kunnat ta
Kunnat öppna dej som jag
Vågat vara här o nu
För allt jag kräver e ett svar


Hos dej e jag stark
Hos dej e jag underbar



Älska dej över mkt Martin, tänker fan aldrig släppa taget ifrån dej nu.. Du&Jag Föralltid

 


  

Ovido - Quiz & Flashcards