мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Madeleine Revoledo - 15 juni 2008 01:15

 

 
Vet inte riktigt va ja ska skriva ikväll men ja kan ju börja som vanligt me va ja ha gjort idag...


Idag ha man inte gjort så mkt, blev väckt av min älskling Kushtrim i morse när han ringde :P... han kom sedan hit o vi myste o kollade lite på film som vanligt :P..


Snackade precis me pappa på tel, han blev lite sur när han fick reda på va ja höll på me mot min halv syrra, men whos care?! inte ja iaf, vill bara att hon ska dö, hata henne verkligen!!



Jaha, va ska man skriva me? :P



JOO!

Imorgon åker ja ner till Italien me pappa, plast-mamma o halv syskonen =)... fan va kul vi ska ha lixom :P... vi ska bara lika på stranden o sola o bada =)... men min cpiga halv syrra heather ska me, fyfan va ja hata henne lixom! kan hon inte bara gå o dö -.- hata henne me än allting annat på denna jord!! ÅÅÅHH HEATHER GÅ O DÖ JA HATA DEJ DIN FITTA.. DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ!!! JA HATA DEEEEEEJJ!!!


Oj, ursäkta för min lilla ryck, men de e så att ja verkligen hata henne!

Fan va ja älska min lilla ängel, han ska me ner till Italien me!! Kushtrim o ja i 3 månader, fyfan va underbart! de ska bara va han o ja hela sommaren... =)




O snart kmr Kushtrim igen =)... han ska sova hos mej inatt... första gången faktiskt :S e lite nervös haha, men de kmr säkert gå bra =)...


De va allt ifrån lilla mej idag ^^... harre bra!


Natti natti folket ^^
  
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards