мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Direktlänk till inlägg 29 november 2008

Ska du någonsin förstå?

Av Madeleine Revoledo - 29 november 2008 01:45

 
 
Vet varken va ja ska säga lr göra längre för att du ska fatta att ja älska dej o att du e den enda för mej.. Men ja orka inte säga nåt me om mina känslor om dej så nu skriver ja allt här o förklara för alla så kanske du kmr fatta att ja mena allvar om min känslor o de ja säger till dej... Hoppas du kmr fatta sen efter detta... Ja hoppas de iaf...



Du fatta inte va du gör me mej.. Enda sen du kom in i mitt liv så ha hela mitt liv ändrat sej så otroligt snabbt.. Ja trodde aldrig ja skulle hitta lyckan men ja hade fel.. Du e min lycka o ja älska dej så otroligt mkt.. Du lyser upp hela min värld o mitt hjärta.. Du e ljuset i mitt liv.. Så fort ja tänker på dej så bli ja glad i hela kroppen o få ett leende på mina läppar.. Du gav mej en anledning att leva o ja e så otroligt jävla glad för att ja ha dej i mitt liv men så fort vi börja bråka så krossas mitt hjärta för ja älska dej så jävla mkt att du e den rätta för mej.. Du e han som ja ha sökt efter i mina 18 år o helt plötsligt stå du framför mej.. Precis framför mej o lyser upp min värld.. Ja vet inte ens hur ja ska kunna sätta ord på alla mina känslor för dej.. Så fort ja hör din röst så tänker ja, de e han, han som få mitt hjärta o slå, han som gör mej lycklig, han som e mitt allt, han som e den enda o rätta för mej.. Ja bli helt glad i kroppen då... Ja vet att ja e skit på att visa mina känslor för dej men ja e så otroligt rädd för att du ska lämna mej nu när ja äntligen ha hittat den rätta för mej... Ja vet att ja tvivlar på dej hela tiden men förlåt för de ja e bara så otroligt rädd att du ska lämna mej för nån annan för ja älska dej så jävla mkt.. Ja kan inte se dej me nån annan.. Den enda ja kan se me e me mej.. Ja vill dela mitt liv me dej.. Ja vill alltid finnas vid din sida till livets slut.. Ja kmr alltid att finnas här för dej.. Ja kmr aldrig lämna dej... Ja e bara din va som än händer, glöm inte de.. Ja vill vara den enda för dej i resten av ditt liv.. Ja vill spendera varenda sekund, minut, timme, dag, vecka, månad o år me dej.. Ja älska dej så otroligt mkt.. Ja skulle kunna ge upp hela mitt liv för dej bara för att du ska må bra o alltid få vara glad, du e den enda för mej.. Hoppas du en dag kmr förstå de o sluta tvivla på mej.. Du äger mitt hjärta helt o föralltid.. Du ha mitt hjärta i din hand, du gör som du vill me de.. Om du vill krossa de så gör de snabbt lr så kan du ta de o lägga i ditt egna för där e de enda stället ja vill vara i resten av mitt liv, de e me dej.. De e me dej ja vill spendera mitt liv me.. Om du faller ska ja hjälpa dej upp igen lika snabbt som du föll, ja kmr alltid finnas vid din sida o göra allt för dej för att du ska vara glad.. Ja hoppas att ja en gång kmr bära ditt efternamn o få vara lycklig me dej i resten av mitt liv.. Ja vill föralltid vakna upp vid din sida o leva mitt liv vid din sida o varje natt vill ja få somna tätt intill dej till mitt liv tar slut.. Ja hoppas att du fatta va ja knr för dej nu o att ja mena allvar me allt ja säger o knr för dej...



Ja älska dej Martin Fundin, du e o förbli den enda o rätta för mej va som än händer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Revoledo - 25 december 2012 10:21

... att börja blogga igen! Har faktiskt saknat det något enormt mycket men det har inte funnits någon tid men nu äntligen har man tid igen och det känns skönt. Mycket som har hänt sen sist och det är jag glad över. Jag är inte samma person längre och...

Av Madeleine Revoledo - 6 juli 2011 22:26


WOW jag e inne två ggr på en dag o skriver, häääääääftigt :D!!.. Nej, nu e det snart dax o sova.. Ha precis duschat o gjort mej ordning för sängen.. Upp 7:30, jippii asså.. Ska till läkaren o ta massa prover.. Dom ska ta massa blod ifrån mej :'(.. Fa...

Av Madeleine Revoledo - 6 juli 2011 14:50


Sorry för att jag inte har uppdaterat på sjukt länge, varit mycket.. Har ju slutat med wow och skaffat ett liv, äntligen! Jo, det känns faktiskt lite konstigt att inte spela wow längre men det är skönt men man saknar ju gänget man spelade med men som...

Av Madeleine Revoledo - 15 februari 2011 14:25

Vet inte ens vad jag ska skriva här längre efter att jag insåg vad jag gör med mitt liv men alla vill ju se mej skriva här o när jag inte skriver så få jag hotmejl o skit.. Seriöst, jag kan inte blogga 24/7 för att göra er nöjda.. Har inte ens tid fö...

Av Madeleine Revoledo - 10 februari 2011 04:58


              Kan tyvärr inte sova mer så jag tänke skriva här lite för mina tankar flög runt i mitt huvud för mkt nu när jag låg i sängen.. Det jag tänkte mest på allt som har hänt i mitt liv o kom fram till att jag har förstört mitt e...

Ovido - Quiz & Flashcards