мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Så länge varade det! xD

Av Madeleine Revoledo - 25 november 2008 21:45

Haha dumpade Martin redan dan efter, fan va fränkt assåå... Oj, sorry, fränt e ett nytt ord ja ha börjat säga hela tiden nu haha.. Men fan va coolt fan.. Bli tsm me Martin, gör slut dan efter o sen skaffa ja en ny kille redan 2 timmar efteråt hahahahahahah omg ja e fan knäpp.. Men nu e de såhär att de kändes inte redigt rätt me Martin denna gången.. Men de va väl bra de.. Asså de ha väl typ aldrig känt så jävla rätt me Martin.. Liksom i början gjorde de väl de precis som alla andra jävla förhållande.. I början e de bra som fan o man älska varan skit mkt men sen till slut bara försvinner lågan på nåt sätt o allt svallnar precis som känslorna svallnar för varandra o de e konstigt, men allt som ha me kärlek att göra förstå ja mej inte bra.. Man bli bara sårad typ hela jävla tiden o få ett krossat hjärta hela tiden... Ärligt så palla ja fan inte me de mer men endå så kan ja inte vara utan de.. De enda ja vill säga till de där kärlek e: "FUCK KÄRLEK!!" Just nu e de bara ett ord för mej på nåt som inte finns.. Gaah ja orka fan inte me.. Ja hata fan ordet kärlek.. Våga fan varken älska lr bli älskad längre för man bli ba sårad hela jävla fucking tiden.. Ärligt ja palla fan inte me.. Ja vill bara försivinna o aldrig me komma tbx igen.. Faaaan vill just nu ba tbx till mitt förra liv me mina sömlösa nätter me bara gråt igenom o mitt liv där rakbladen va mitt liv o min tröst.. Snälla ja palla fan inte me.. Nu ha ja nått gränsen igen.. Vill bara se allt blod rinna ifrån mej o bara sakta sakta försvinna bort från all skit.. O alla vill bara att ja ska snacka me dom men vafan e de ni inte fatta? Ja vill inte snacka me nån ja vill bara försvinna från allt.. Ja lever i mitt fucking jävla mörker igen o låt mej fucking vara där o låt mej få vara ifred där.. BARA LÅT MEJ VARA! O om ja börja skära mej igen, SÅ LÅT MEJ GÖRA DE, DE E FUCKING MITT LIV!! Snälla låt mej bara få dö.. De finns fan inte nåt som få mej att stanna längre.. Ja vill bara sticka ifrån allt o få sluta se o andas.. Asså snälla ja palla fan inte me.. Ja få panik fan varje morgon igen av att ja lever.. Nej ja palla inte mer.. Ja få panikångerst igen nu bara för att ja lever.. Ja vill fan bara dö.. Snälla hjälp mej! Ja vill fan inte vara kvar vafan e de ni inte fatta!? Sluta att fråga hela tiden om de e nåt ni kan göra för mej o att ni kan göra allt för mej för att ja ska vilja leva.. De finns bara en sak som ja vill o de e att få försvinna från all smärta, panikångerst o all skit.. Snälla nån alla tjata om att man klara sej igenom allt men vafan e de ni inte fatta!?! Ja ha kämpat tillräckligt länge nu utan nån vid min sida.. PAALLLAAAA fan inte me nåt längre.. Ja vill bara fan DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Nej, ja ska fan låta tårarna få ringa igen o börja skära mej igen o låta mitt smutsiga jävla blod få rinna ifrån mej igen... -.-






Fan va ja länga efter Alejandro... Ja sakna fan han skit mkt.. Han få mej alltid att glömma all skit för stunden så ja få andra tankar när ja e me honom.. Men fuuck de e tre hela jävla fucking veckor kvar innan vi åker ner till Italien.. Ja palla fan inte vänta me.. Kmr säkert bli att ja ta ledigt en vecka innan o åker ner för att få komma ifrån all skit o komma på andra tankar o få hämta min kraft för att sedan komma tbx till de här jävla fucking Sverige o få tbx min smärta o allt skit som ja ha här.. ÅÅÅH fan va ja vill träffa dej nu Alejandro.. DU e fan men enda o äkta o riktiga vän ja ha o du ha alltid funnits vid min sida när de ha varit nåt.. Alejandro kmr du ihåg när ja fick mitt första panikångerst? Då vi satt nere på bryggen o bara snackade om allt.. Gud ja va så jävla rädd då o fattade inte va som höll på att hända men du fanns då vid min sida så att ja fick känna mej trygg o du fanns där o lugnade ner mej.. Du finns fortfarande för mej så fort ja behöver prata, du finns även där när de inte e nåt.. Du e ta mej fan en äkta vän Alejandro.. De e inte många ggr ja säger såhär, men ja e så jävla otroligt jävla fucking glad för att ja just fick chansen att lära känna dej o fick dej som vän... Ja minns även när vi va små.. Asså ja vet inte va ja ska säga om dej.. Ja e bara så otroligt glad för att du finns vid min sida.. Tack för att du finns Alejandro.. Vi ha vart vänner enda sen vi va små o vi ska vara de enda tills vi dör, vi ska aldrig splitras





De va allt ifrån lilla mej denna kväll! :) 


Lr just de, fy fan va kallt de börja bli nu om dagarna,
hata fan vinter ärligt talat -.-




Natti natti



Puss

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Revoledo - 25 december 2012 10:21

... att börja blogga igen! Har faktiskt saknat det något enormt mycket men det har inte funnits någon tid men nu äntligen har man tid igen och det känns skönt. Mycket som har hänt sen sist och det är jag glad över. Jag är inte samma person längre och...

Av Madeleine Revoledo - 6 juli 2011 22:26


WOW jag e inne två ggr på en dag o skriver, häääääääftigt :D!!.. Nej, nu e det snart dax o sova.. Ha precis duschat o gjort mej ordning för sängen.. Upp 7:30, jippii asså.. Ska till läkaren o ta massa prover.. Dom ska ta massa blod ifrån mej :'(.. Fa...

Av Madeleine Revoledo - 6 juli 2011 14:50


Sorry för att jag inte har uppdaterat på sjukt länge, varit mycket.. Har ju slutat med wow och skaffat ett liv, äntligen! Jo, det känns faktiskt lite konstigt att inte spela wow längre men det är skönt men man saknar ju gänget man spelade med men som...

Av Madeleine Revoledo - 15 februari 2011 14:25

Vet inte ens vad jag ska skriva här längre efter att jag insåg vad jag gör med mitt liv men alla vill ju se mej skriva här o när jag inte skriver så få jag hotmejl o skit.. Seriöst, jag kan inte blogga 24/7 för att göra er nöjda.. Har inte ens tid fö...

Av Madeleine Revoledo - 10 februari 2011 04:58


              Kan tyvärr inte sova mer så jag tänke skriva här lite för mina tankar flög runt i mitt huvud för mkt nu när jag låg i sängen.. Det jag tänkte mest på allt som har hänt i mitt liv o kom fram till att jag har förstört mitt e...

Ovido - Quiz & Flashcards