мα∂єℓєιηє яєνσℓє∂σ

Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Haha sorry igen!!

Av Madeleine Revoledo - 20 november 2008 20:30


Haha sorry för att ja inte ha skrivit på as länge men de e faktiskt så att ja glömde heeeelt att ja hade blogg hahahaha.. Sån knas ja e asså xD... Men nu e ja tbx igen xD.. Nu ska ja skriva lite snabbt om va som ha hänt för alla vill ju veta om mitt perfekta liv xD...


Martin o ja e vänner igen o de e skit skönt.. Ha faktiskt saknat honom i mitt liv......





Bor i Gbg igen hos mina fosterföräldrar, fett skönt, men ja bo sjklart kvar hos min pappa o min plastmamma i Malmö.. Såååå jääävla skööönt att få ha mina älskade vänner runt om mej igen.. Älskar er skit mkt mina älskade vänner





Såg mongot Kushtrim för nårra dagar sen.. Så jävla skämmig han e asså.. Han kollade på mej sen kollade han direkt ner i marken.... Haha hoppas du skämms efter att du ha gjort ditt jävla smuts..





Heather o ja e vänner igen så de e inget mer bråk mellan oss o all skit, för er alla som inte visste.. Hon bor nu i Sthlm o ja sakna henne så in i helvete jävla mkt... Ska snart åka upp till henne o de ska bli så jävla skönt att få umgås me henne igen.. Sakna o älska dej så in i helvete mkt syrran







Längtar till jullovet för då dra hela tjocka släkten ner till Italien o fira jul o nyår.. Ska bli asa kul fan.. Ska bli fett nice att hänga me Alejandro o grabbarna igen.. Sakna er grabbs



De va allt ifrån mej denna kväll...


Harre bra o natti natti!


Pussen





 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Revoledo - 25 december 2012 10:21

... att börja blogga igen! Har faktiskt saknat det något enormt mycket men det har inte funnits någon tid men nu äntligen har man tid igen och det känns skönt. Mycket som har hänt sen sist och det är jag glad över. Jag är inte samma person längre och...

Av Madeleine Revoledo - 6 juli 2011 22:26


WOW jag e inne två ggr på en dag o skriver, häääääääftigt :D!!.. Nej, nu e det snart dax o sova.. Ha precis duschat o gjort mej ordning för sängen.. Upp 7:30, jippii asså.. Ska till läkaren o ta massa prover.. Dom ska ta massa blod ifrån mej :'(.. Fa...

Av Madeleine Revoledo - 6 juli 2011 14:50


Sorry för att jag inte har uppdaterat på sjukt länge, varit mycket.. Har ju slutat med wow och skaffat ett liv, äntligen! Jo, det känns faktiskt lite konstigt att inte spela wow längre men det är skönt men man saknar ju gänget man spelade med men som...

Av Madeleine Revoledo - 15 februari 2011 14:25

Vet inte ens vad jag ska skriva här längre efter att jag insåg vad jag gör med mitt liv men alla vill ju se mej skriva här o när jag inte skriver så få jag hotmejl o skit.. Seriöst, jag kan inte blogga 24/7 för att göra er nöjda.. Har inte ens tid fö...

Av Madeleine Revoledo - 10 februari 2011 04:58


              Kan tyvärr inte sova mer så jag tänke skriva här lite för mina tankar flög runt i mitt huvud för mkt nu när jag låg i sängen.. Det jag tänkte mest på allt som har hänt i mitt liv o kom fram till att jag har förstört mitt e...

Ovido - Quiz & Flashcards